اخر الروايات
روايات شيقة
منذ بضع ساعات

رواية لا تشعري بالذنب يا حبيبتي كامله ( جميع الفصول...

رواية لا تشعري بالذنب يا حبيبتي كامله ( جميع الفصول ) بقلم اساور العزاوي رواية لا تشعري با...
اقرأ المزيد
روايات شيقة
منذ بضع ساعات

رواية لا تشعري بالذنب يا حبيبتي كامله وحصريه بقلم اساور...

رواية لا تشعري بالذنب يا حبيبتي كامله وحصريه بقلم اساور العزاوي لاتشعري_بالذنب_ياحبيبتيالقصة ها...
اقرأ المزيد
روايات شيقة
منذ بضع ساعات

رواية لا تشعري بالذنب يا حبيبتي الفصل الثاني 2 بقلم...

رواية لا تشعري بالذنب يا حبيبتي الفصل الثاني 2 بقلم اساور العزاوي الثـاااني..{ لاتشعري_بالذنب_ي...
اقرأ المزيد
روايات شيقة
منذ بضع ساعات

رواية لا تشعري بالذنب يا حبيبتي الفصل الثالث 3 بقلم...

رواية لا تشعري بالذنب يا حبيبتي الفصل الثالث 3 بقلم اساور العزاوي الـثاااالـثلا تشعري_بالذنب_يا...
اقرأ المزيد
روايات شيقة
منذ بضع ساعات

رواية لا تشعري بالذنب يا حبيبتي الفصل الرابع 4 بقلم...

رواية لا تشعري بالذنب يا حبيبتي الفصل الرابع 4 بقلم اساور العزاوي الـرررابع..{ لاتشعري_بالذنب_ي...
اقرأ المزيد
روايات شيقة
منذ بضع ساعات

رواية لا تشعري بالذنب يا حبيبتي الفصل الخامس 5 بقلم...

رواية لا تشعري بالذنب يا حبيبتي الفصل الخامس 5 بقلم اساور العزاوي الـخاامـس...لا_تشعري_بالذنب_ي...
اقرأ المزيد
روايات شيقة
منذ بضع ساعات

رواية لا تشعري بالذنب يا حبيبتي الفصل السادس 6 بقلم...

رواية لا تشعري بالذنب يا حبيبتي الفصل السادس 6 بقلم اساور العزاوي الـسادسلا_تشعري_بالذنب_ياحبيب...
اقرأ المزيد
روايات شيقة
منذ بضع ساعات

رواية لا تشعري بالذنب يا حبيبتي الفصل السابع 7 بقلم...

رواية لا تشعري بالذنب يا حبيبتي الفصل السابع 7 بقلم اساور العزاوي السـااابعلا_تشعري_بالذنب_ياحب...
اقرأ المزيد
روايات شيقة
منذ بضع ساعات

رواية لا تشعري بالذنب يا حبيبتي الفصل الثامن 8 بقلم...

رواية لا تشعري بالذنب يا حبيبتي الفصل الثامن 8 بقلم اساور العزاوي الـثامن ..لا_تشعري_بالذنب_ياح...
اقرأ المزيد
روايات شيقة
منذ بضع ساعات

رواية لا تشعري بالذنب يا حبيبتي الفصل التاسع 9 بقلم...

رواية لا تشعري بالذنب يا حبيبتي الفصل التاسع 9 بقلم اساور العزاوي التـاسـعلا_تشعري_بالذنب_ياحبي...
اقرأ المزيد

رواية اسرار الليل الفصل الثامن 8 بقلم اماني سيد

رواية اسرار الليل الفصل الثامن 8 بقلم اماني سيد


مازن: طلعى نفسك من الحوار ده يا ليلى
ليلى: بصدمه نعم ....
مازن: اللى سمعتيه يا ليلى انا مستغنى عن خدمتك
ليلى: قصدك اى يعنى يا مازن انت سامع انت بتقول اى
مازن: عطاها ظهره وحط ايده فى جيبه ... ايوه سامع يا ليلى
ليلى: بغضب انت على فكره انانى ومتكبر.. انت اى يا خى امك مش صعبانه عليك الناس اللى اتأذت دى
مازن: بغضب ... ليلى ملكيش دعوه بالحوار ده قولتلك ده غلطى انى دخلتك فيه من الأول وبسحب طلبى
ليلى: بزعيق .. مش بمزاجك سامع
مازن: بصلها بنظره غضب اسكتتها... ليلى صوتك ميعلااش عليا انتى لسه مشوفتيش وشى التانى
ليلى : ربعت ايديها ..وده تهديد بقى
مازن: افهميها زى ما تفهميها
روفيده : اهدو يا جماعه لو سمحتوا
ليلى: بصتلها ... قولى لاخوكى انا مش فاهمه هوا ماله
مازن: ليلى اللى عندى انا قولته يلا علشان معنديش وقت
ليلى: انت بتطردنى يا مازن
روفيده: اكيد ميقصدش يا ليلى ... بصت لمازن ميصحش يا مازن
ليلى: بغضب قول كدا انك بتبعدنى عن الطريق ده علشان انت زيهم عايز توصل ل اى ها عايز تشتغل مع اللى قتلو امك
مازن: بغضب وضرب الترابيزة وكل اللى عليها اتكسر وقال بزعيق ... كفايه .. كفايه انتى اى مبتفهميش ملكيش فيه قولت
[١/‏٢ ١١:١٥ م] Amanye: ومشى ..
روفيده: معلش يا ليلى هوا اصلا مضايق من قبل ما تتكلمى معاه .. انتى عارفه ظروفنا وماما لسه متوفيه اقعدى بس
ليلى: لا انا ماشيه اصلا يا روفيده .. انا مكنش ينفع اجى اصلا .... ومشت
روحت ليلى
دخلت على اوضتها بضيق
بعد شويه دخل احمد بسرعه : ليلى عايز اقولك حاجه مهمه ... ليلى
ليلى: ها
احمد: مالك يا بنتى انتى مش هنا ولا اى وبعدين انتى لابسه كدا كنتى فين
ليلى: بضيق .. مفيش يا احمد قول كنت هتقولي اى
احمد: لا مش قبل ما تحكيلى مالك
ليلى: روحت للى اسمه مازن ده
احمد : روحتى تعملى اى احكيلى
ليلى حكتله كل اللى حصل
احمد : غلطانه يا ليلى
ليلى: ده لى يعنى رايحه أساعده يكرشنى ويكلمنى بالطريقه دى
احمد: وانتى سكتى يا ليلى .. اتنهد ليلى الراجل لسه والدته ميته وكمان مقتوله تقومى ترزعيه الكلمتين دول طبعا غلطانه ده اقل واجب
ليلى: بغضب انا مقولتش كدا غير لما كلمنى بطريقه زفت
احمد: اكيد عنده سبب ..
ليلى: هيكون اى يعنى غير انه مغرور
احمد: اهدى يا ليلى بقولك اكيد عنده سبب
ليلى: قصدك انه ممكن يكون بيبعدنى قاصد علشان عايز يتعامل بنفسه
احمد: بالظبط
ليلى: طيب اعمل اى
احمد: استنى اسبوع ولا حاجه وبعدين روحيله واعرضى عليه فكرتك وانا متأكد انها هتعجبه خصوصا انه ممكن يطلع من القضيه وميتورطش مع الناس دى
ليلى: ماشى انا هحضر كل الاوراق واقوله .. بس انت كنت عايز تقول اى
احمد: اه فكرتينى اكتشفت ان فى فلوس كتيره بتتحول ومحتاجين ان احنا ننجز علشان نثبت الدليل عليهم
ليلى: طيب احنا كدا اللى موقفنا دلوقتى مازن صح
احمد: ايوه
ليلى: خلاص ماشى يا احمد إن شاء الله هتتحل بس انا عايزه ورق بالتحويلات دى وانا الاسبوع ده هحاول انى اروح له
احمد: انا ممكن اروحله انا
ليلى: لا انا هروح انا يا احمد متقلقش عليا
احمد: ماشى
بعد مرور اسبوع
كانت ليلى حضرت كل الورق مع يوسف
تانى يوم قررت ليلى تروح لمازن وعرفت انه راح الشركه
راحت ليلى الشركه
سألت السكرتيره قالتلها انه مشغول
ليلى: عرفت انه اللى قايل للسكرتيره علشان ليلى تزهق وتمشى بس هى صممت انها تفضل مستنياه
طلع مازن وكان مفكر انها مشت
مازن: اتفاجأ انها لسه قاعده .. كان ماشى كأنها مش موجوده
وقفت ليلى قدامه عايزه اتكلم معاك
مازن: وانا مش فاضى
ليلى: علشان خاطرى يا مازن ..
مازن: بصلها بشده عايزه اى يا ليلى انتى مش قولتى اللى عندك وانا كمان قولت اللى عندى
ليلى: انا اسفه
مازن: وبعدين
ليلى: عايزه اتكلم معاك كلمتين بس لو معجبكش الكلام امشى وصدقنى مش هتشوف وشى تانى
مازن: اتنهد
وراحو على كافيه وقعدو فيه
مازن: اتفضلى قولى اللى عندك
ليلى: انا هسلم الورق اللى معايا للنيابه
مازن: بصلها بصدمه قصدك اى انتى عايزه تحبسينى يا ليلى
ليلى: انا عايزاك تكون معايا شاهد
مازن: مش فاهم
ليلى: دلوقتى علشان منصبك اللى انت فيه هنروح للنيابه هتكون انت شاهد وهنرفعلك حصانه موقته و هتنضم للشبكه دى هيكون احمد ويوسف متابعين التحويلات البنكيه اى رايك
مازن: انا هعرف اجيب حقى وحق امى ازاى يا ليلى قولتلك
ليلى: هوا انت اى اجيلك من هنا تجيلى من هنا بقولك هتطلع زى الشعر من العجينه
مازن: وانا ميهمنيش
ليلى: ازاى يعنى امال يهمك اى
مازن: انتى يا ليلى ...
ليلى: سكتت وبصتله بشده
ووويتبع


قد يعجبك ايضا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close