اخر الروايات

رواية نيران الحب الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم اماني المغربي

رواية نيران الحب الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم اماني المغربي 

نيران الحب 🔥🔥{23} صلو علي النبي
بداءت في الاستيقاظ تشعر بصداع رهيب يبدوا إنها تحتاج إلي جرعة هرو*ين لان مفعولها بداء بالزول فتحت عينيها وهي تعرف تلك الغرفة تذكرت ماحدث ليلة امبارجة عندما أتت له منهارة تلعن بداخلها لانها لم تتعود أن تكون ضعيفة أمام احد
وقع نظرها علية وهو يجلس واضعا رجل علي رجل ينظر له بجمود
اخفضت نظرها سريعا عندما شعرت بضربات قلبها السريع فهي حتما وقعت في غرامة
أردت ان تعدل ولكنها شعرت بشئ غريب نظرت إلي بيتر الذي ينظر لها ببرود قاتل تتمني اإن احساسها يخطأ فهي اخيرا وجدت الأمان التي كانت تحلم به هي آخر شئ تذكرتة عندما اقترب منها وأراد تقبيلها ولكن بعد ذالك لم تعي بشئ
تجمعت الدموع في عينيها حينما نظرت حولها وجدت ملابسها مُلقاة فتحت عينيها علي مصرعها قم أزاحت الغطاء قليلا وجدت مما خشتة فهي عارية تمام في بيت رجل غريب ظنتة للحظة أنه أمانها
تجمدت الدموع في عينيها أصبحت جسد بلا روح فماذا كانت تظن هي كانت تعلم إن اخر ذالك الطريق الذي تمشي به هو الموت ولكن لم تتوقع أن يكون شرفها هو الثمن لقد قتلت الآن ذالك الغريب الذي خفق قلبها له ليلة إمبارحة هو من قام بطعنها في ظهرها ولكن ليس الخطأ خطأة أنما خطأها هي وهي من رخصت من نفسها
قالت بجمود... اطلع برا
ابتسم بيتر بسخرية... دا علي أساس أنة بيت أبوكي
بلعت ريقها بمرارة فهي من وضعت نفسها في ذالك الوضع
كوثر بحزن... لي دا أنا وثقت فيك
اقترب منها فتشبثت بالغطاء اكثر .... ما تخفيش قوي كدا انتي اصلا مش نوعي المفضل انا بس
اقترب من أذنها وهمس.... انا بس قربت منك عشان اكسر شوكة اخوكي إلي متفرعن علي خلق الله واخد حقي لانة رجع ضحك علي منة وخلاها ترجع له دلوقتي هيجي يبوس إيدي عشان أتجوزك وياعالم أرضي ولا مش أرضي
عندما ابتعد قليلا عنها بصقت في وشة... انا بكرهك
قالت ذالك بحرقة فهي للتو قلبها انكسر للمرة الثانية فيدوا أنها عشقتة هي مازلت صغيرة علي تلك الاحزان أليس من المفترض أن تكون تلك الايام اجمل فترات حياتها هي بداءت تكره نفسها أكثر من قبل بكثير
مسح وجة بغضب واقترب منها ضَغِطاً علي فكها بقوة وأردف بشر ... انا هدفعك تمن إلي عملتية دا غالي
زقها بقرف وخرج خارج الغرفة تاركا إياها تبكي بحرقة علي ماأصابها وتتمني أن يعود بها الزمن ل تمنع حالها منواللجواء إلية
خرجت ناكسة رأسها بعد أن جمعت شتات نفسها
ضحك بيتر بسخرية...هههههه أبقي سلميلي علي أخوكي ههههههههه
نظرت بطرف عينيها علية قم اخفضت نظرها بسرعة كان يجلس بأرياحية تامة كأنه حقق انتصار ما غصبا عنها بكت بصمت هي حاولت قد الإمكان أن لا تجعلة يرا ضعفها ولكن لم تستطع
شعرت بأنفاسة الساخنة تلفح وجهها رفعت نظرها لتجدة قريب منها فشهقت بخوف من نظراته وتراجعت خطوة كرد فعل لحركتة المفاجاءة
شدها من خصرها حتي خبطت في صدرة فأرتعشت بين يدية
ابتسم بإنتصار عندما لاحظ خوفها لف خصلة من شعرها واقترب منها يسنتشق رئحت شعرها تحت تجمد جسدها أغمض عينية يتلذذ من تلك الرئحة التي ستفقدة صوابة فهو يعشق رئحة الورد التي تضعة علي شعرها
فاق من تلك المشاعر التي تداهمة عندما يكون بالقرب منها علي صوت بكائها هو لا يعرف ماذا يصيب عقلة عندما تكون قريبة منة يشعر بأنة منوم مغناطيسي
ميح دموعها برقة وهمس بشر...... خلي العياط للأيام الجاية هتحتاجية كتير
إلتقت عينيهم وأردفت... أنا بكرهك
ضحك بيتر مخرجا حِجابا من جيبة وعقدة علي رأسها بقسوة تحت مقاومتها .... خلية ذكري يفكر كل ما تشوفية بإن أخر الطريق إلي انتي ماشية فية كانت شرفك
ابتعد عنها وجلس علي الاريكة واضعا رجل علي رجل ... برااا
نظرت له بكسرة فأردف مجددا... برررراااا
خرجت بدون روح كما أتت فكرة واحدة كانت تراوضها وهي التخلص من حياتها فلما تعيش فهي قد خصرت كل شئ
عند روجين لا حولا ولا قوة إلا بالله العلي العظيم
الام ... ما لك ي حبيبتي مش ناوية تلبسي وتنزلي الشغل
قَبلت يدها بحب.. لا ي ست الكل واخدة أجازة النهاردا
الام .. مالك ي ضنيا حساكي تعبانة
حضنتها كوثر والدموع في عينيها . لا ي ماما أنا كويسة بس انتي عارفة اني راجعة متأخر من الشغل ومش نمت كويس
الام ...ربنا يريح قلبك ويبعت ليكي ولاد الحلال
كوثر ...يارب ي ماما يارب ادعي ليا كتير والنبي ي ماما محتاجة دعائك
مسحت دموعها بسرعة قبل أن تشعر بها والدتها
ابتعدت عنها وابتسمت في وجهها ... استني اقوم اعمل ليكي فطار
الام... لا ي حبيبتي انا لسا وكلة نامي انتي
قبلتت يدها .... ماشي ي ست الكل
عندما خرجت والدتها اختفت ابتسامتها وتذكرت ما حدث معها إمبارحة
فلاش باك
روجين بحدة.... انا مش هروح الشركة دي تاني
شدتها روز من إيدها... اي الجنان إلي بتقولية دا
روجين.... دا مش جنان انا مش بقيت قادرة استحمل اعصابي بتسيب كل ما اشوفة بحس اني شايفة ياسر قدامي دمعت... أرجوكي حسب بيا انا مش بقيت قادرة
..... وإي كمان
روجين.. انت
.... ايوة انا ي ست رورو
نظرت إلي روز بحدة فنظرت لها الاخرة ببرود وتوجهت إلي ذالك المجهول..... كنت حاسة انك هتعملي كدا فاقولت اجبلك البيك بوص بنفسة عشان يعدل دماغك
اقترب البيك بوص من روجين ومسح علي وجهها برقة فأبعدت وجهها بقرف
فضحك... ههههه إي بقيتي تقرفي مني
روجين بقرف... طول عمري بقرف منك ومن اشكالك
صخخخخ
عطاها كف معتبر🤭
نظرت له بحدة شد شعرها وقرب وجهها منة ....... أي ي روح أمك نسيتي نفسك إنتي مين ولا أنا جايبك منين
حاولت نزع يدة التي قاربت علي خلع شعرها بين يدية... اه سبني ي حيوان ما انت واشكالك هما إلي خلوني كدا
مسك وجهها بحدة ليجبرها علي النظر له.....الحيوان دا ي روح أمك هو إلي خلاكي بنأدمة بدل ما كنتي بنت ليل تنامي مع كل واحد شوية
زقها بقرف وشاور لروز بأن تخرج... سبينا لوحدنا
روز بشماتة.... تمام ي بيك بوص هيهيهي
حك أنفة وجلس علي أحد الكراسي ... اقعدي شاور علي رجلة
فتملكها الرعب هي تعرف جيدا أنها ليست لديها القدرة لمواجهتة
صرخ بوجهها...... ااااقعدي
بلعت ريقها دموعها علي خدها اقتربت منة بذل وإنكسار فهي صدقت إنها تخلصت من كل ذالك القرف الذي كان في حياتها
اقتربت منة بضيق وقرف فهي تعلم جيدا إن ذالك الذي يجلس أمامها شيطان علي هيئة إنسان
جلست علي قدمة كما أمرها فارتعش جسدها عندما لمس ظهرها
.... هههههههه إي مالك بترتعشي كدا لي ههههه دا علي أساس أول مرة المسك
تقززت ملامح وجهها
شد شعرها ودفن رأسه في عنقها تريد التقيأ بسبب لمساتة وأنفاسة التي تحرقها ... تعرفي أنك وحشتيني
نهضت كأن أفعي لدغتها فشدها بعنف واجبرها علي الجلوس مجددا.... اي مالك عاملة فيها الخضرة الشريفة لي ما احنا كنا مقضينها
صرخت في وجة... لاني مجبرة مش بمذاجي حتي إلي مخليني لسا بسمع كلامك إني مسكني من إيدي إلي بتوجعني
ضحك مجددا وعينية تتفحص جسدها بشهوانية ..... لا بقيتي شرسة وبطل
زقتة بقرف وقامت سريعا عندما فهمت ما يرمي إلية......إياك تفكر تقرب مني فاااهم
ضحك وقام وقف قصادها.... ما تخفيش مش قرب منك
احتدت عيونة وشد شعرها فجاءة فصرخت.....اااااه
.... انا مش هقرب منك عشان انا عاوز مش عشان انتي قولتي لان مش واحدة..... ذيك تقولي اعمل اي ومعملش اي
زقها بعنف فسقطت علي الارض متألمة
.... أنا مش هعقبك علي طولة لسانك بس عشان أنقذتي منة
عقدت حاجبها عن ماذا يتحدث
جلس علي السرير مبتسما .. مش تتعبي دماغك الحلو دا البنت إلي أنقذتيها يوم ما كانت في بيت الدعارة تخصني عشان كدا أنا مبسوط منك
شاور بيدة.....تعالي
.... مش هعيد كلامي تاني ي رورو
بلعت ريقها وتحملت علي نفسها وقامت متوجه إلية
... اقعدي علي الارض تحت رجلي نظرت بكرة بقرف فهو يريد كسرها بفعلتة تلك
....ههههه بتبصي ليا كدا لي اكمل بجدية أترزعي
جلست بذل مسحت دمعة فرت من عينيها
عندما جلست قام برفسها حتي وقعت فضحك عليها.. هههههه حبيت بس اذكرك انك هتفضلي طول عمرك تحت رجلي ذي كدا بظبت
ضرب كف علي كف... نتكلم جد شوية
قام وقف ولف حوليها.... انا عرفت ان شبية ياسر ربنا يرحمة ويبشبش الطوبة ههههه اوبس نسيت انك رميتي جثتة في الماية فامفيش طوب
روجين بكرة ..... انت عاوز توصل لأي بظبط
لنزل لمستواها وملس علي شعرها فابعدت رأسها فابتسم بتقزز... ههه يعجبني فيكي شرستك برغم إنك في أضعف حالتك
مسك كتفها واجبرها علي الجلوس علي السرير وظل هو واقفا... هفهمك ي جميل بس براحة عليا اصلي بخاف ههههههه
ابعدت يدة بقرف
.... بلاش ي رورو نتعامل مع بعض بالطريقة دي لانك مش هيعجبك طرقتي وانتي عرفة كويس أنا ممكن اعمل اي
أنهي كلامة ممسكا فكها يجبرها للنظر إلي عينية السوداء مخيفة كشكلة تماما
...... نتلكم بأدب ولا ترك جملتة معلقة وبداء بفك أزرار قميصة فتراجعت للخلف بسرعة لعلها تحمي نفسها
ضحك بستفزاز .. الخوف حلو هههههه
روجين بهدواء عكس الغضب الذي تشعر به فهي تريد قتلة كما قتلت ياسر حتي يبرد نارها فهو وأشكاله سبب ما هي فية الان هو يهددها بفديوهات التي تم تصويرها حينما كانت تجبر علي معاشرة الرجال غير ذالك الفديوا الذي قام بتصويرة عندما قتلت ياسر
روجين..... شوف انت عاوز اعمل اي وهعملة
....... ههههه إنتي كدا كدا هتعملي بإردتك او غصب عنك
اسمعي بقا ي شاطرة عشان ضيعت معاكي قت كتير عاوزك تلعبي علي( علي ) وعلي سيف الظابط إلي بيلف وراكي في كل حتة
بتبصي ليا كدا لي.... انا اعرف كل خطوة بتحصل في الشركة وعارف الخناقة إلي حصلت بسببك هناك غير كمان السماعة إلي زرعتيها في المكتب فدتني كتير لانة حصل نزاع بين سيف ومراد عشانك تعرفي مع انك في الاصل كنتي راحة توقعي مراد بس مش مشكلة لانك وقعتي صحابة يعني عن قريب هنشوف دم وكل تركيزة ساعتها هيكون مع صحابة واختة وساعتها هاستغل الفرصة واخد حقي إلي خدة مني منة إلي انتي أنقذتيها
روجين... هي بتكون مراتة
ابتسم... تؤ تؤ صححي معلوماتك هتكون مراتي مش مراتة لانها حقي انا هو اصلا الفترة الجاية مش هيكون فاضي لها والبركة فيكي لاني بدل ماضرب عصفور بحجر هنضرب عصفورين بحجر عاوزك خلال الايام الجاية تكوني مكان سكرتيرتة المجنونة دي
روجين.. سميرة
.... ايوة عاوزك تتخلصي منها بأي شكل لازم تخلية يثق فيكي ذي ما بيثق فيها تمام عاوز خلال اسبوعين تقعدي مكانها
روجين .. بس انا مقدرش أذيها هي طيبة و
... روجين انا قولت إلي عندي وبعدين دا هتبقا فريسة سهلة بالنسبة ليكي لانها هبلة وبتثق في الناس علي طول
هزت رأسها بالنفي... مقدرش أذيها مقدرش هي وثقت فيا هي علطول تقولي انها بتعتبرني اختها مقدرش اكسر ثقتها
.... ببرود... خلاص نبعت الفديوهات للست الوالدة ونشوف رأيها في إمكانيات بنتها
مسكت إيدية وبستها.. ةارجوك امي لا دا ممكن تموت فيها
سحب يدة بتقزز.. يبقا نفذي خلال اسبوعين تكوني مكانة وإلا
ترك كلامة معلق وخرج خارج الغرفة
باك
حضنت نفسها وبكت.. اسفة ي سميرة اسفة بس لازم أعمل كدا
برغم إن الموضوع صدفة معايا وخليت روجين وكوثر في نفس الفصل تعالوا نتكلم عنهم شوية وإلي عندة اعتراض في إلي هقولة نتناقش فية
اولا .. كوثر *كوثر نتيجة الاهمال والمال السايب اتجهت لطريق الهاوية من صحبتها انتي شمال تعطيها هر*وين والغيرة والكرة إلي هي بتحس بيهم تجاة اختها لمجرد أن اب او ام بيهتموا بالتانية اكتر ودي بتحصل كتير أن في عداوة بين الإخوات بتحصل بسبب تميز الأهل لشخص عن التاني فاياريت نحاول مش نميز بين الإخوات لان الغيرة موجودة والغيرة احيانا بتتحول لحقد
من ناحية تانية كوثر اتجهت للطريق الغلط غيرها كان ممكن يحط في قلبة وخلاص ودا نوع تاني بنسمية قنبلة مؤقتة مش هتكلم عنة
كنت عاوزة اوضح حاجة في كوثر انها بعدت عن ربنا وخلت الشيطان يلعب بدمغها عشان كدا كل ما تتحط في موقف صعب تعوز تموت نفسها كأن روحها رخيصة مش عارفة إن الانتحار له عقوبة شديدة عند ربنا عشان كدا بنصح إي بنت بتفكر في إنها تنهي حياتها لمجرد موقف صعب اتحطت فية خليكي أقوي من الشيطان وحطي ليكي الرسول صلى الله عليه وسلم قدوة إن برغم أنه اتعذب واتهان وشاف اسوء أيام حياتة وكان في الاخر بيقول الحمد الله
ثانيا روجين.... بردوا كانت احدي ضحايا الأهل والمجتمع ابوها عاوز يخلص منها فيجوزها لاي واحد معاه قرشين لمجرد انها تغور من وشة ومش يبقا اسمها عانس مش عارف مال مجتمعنا والله بجوزوا البنت صغيرة وبعدها بسنة او اقل البنت تتطلق او تتهان وتنضرب والخ الخ بس اهم حاجة ميبقاش اسمها عانس تبقا مطلقة ومعاها عيال بس اهم حاجة مش تبقا مطلقة مع إن المطلقات حكيتهم حكاية وبيتعذبوا ويشوفوا الويل بس دا مجتمعنا مش بيحرم ولا بنت بنوت اتأخرت علي جواز ولا مطلقة
روجين وقعت في طريق ياسر إلي هو تقريبا بيتاجر في البنات هوضع دا في الفصول الجاية
خدها علي هيئه زوجة بس في الحقيقة خدها عشان تبقا ماموس(بنت ليل) كان ممكن تهرب تشتكي بس ملهاش ظهر ولا سند
قصة روجين ممكن متكونش موجودة في الواقع شوية بس غرضي منها أن لما مش تلاقي سند يحمي ظهرك إي حد يقدر يضحك عليكي ويهددك بكل الطرق وفي الاخر بسبب الخوف بنمشي في طريق حرام لازم نبقا أقوس من الظروق في الحلقات الجاية هتعرفوا انها كان ليها الف طريقة عشان تهرب من إلي هيا فية بس بسبب صغر سنها وخوفها الشديد وجهلها



تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close