اخر الروايات

رواية نيران الحب الفصل الثالث عشر 13 بقلم اماني المغربي

رواية نيران الحب الفصل الثالث عشر 13 بقلم اماني المغربي 

نيران الحب 🔥🔥{١٣} صلو علي النبي
بعتذر عن التأخير 🙃 عن التاخير بعتذر 😄
التأخير عن بعتذر😅 بعتذر التأخير عن😇
بسم الله الرحمن الرحيم
بكت كما لم تبكي قبلا فهي الآن قد انتهت لم تجد غير أن تدعوا الله أن يحميها وينجدها من هذا المكان
عندما شعرت بأنفاسة تلفح وجهها قامت بفتح عينيها علي مصرعيها بخوف تراجعت للخف وظلت تترجاة... أرجوك أنا مش ذيهم ما تلمسنيش أرجوك ضمت يداها تترجاة مع إنهيارها من البكاء عندما رأتة بداء خلع ملابسة . .. ارجوك اعتبرني اختك ومش تأذيني ارجوك انا والله العظيم مش ذيهم هما خطفوني وجابوني هنا
تابع فك أزرار قميصة ببرود تام كأن ذالك الحديث ليس موجة له خلع قميصة وألقاه بعيدا ثم بداء بخلع حزام بِنطالة
تراجعت بخوف حتي أصتمدت بحافة السرير فجلست وقامت بالصراخ بأعلي مالديها من قوة ... ي مرررررررررراااااادددددد
عند مراد
استيقظ من النوم مفزوع عندما رأي في منامة إن أحدهم يحاول قتل منة وهو مقيد لا يستطيع إن قذها
عندما لم يجدها بجانبة ولا يوجد لها اثر في الغرفة خرج سريعا لكي يبحث عنها في المنزل ... منة منة انتي فين
وقف فجاءة في منتصف المنزل غمض عينية متذكرا اخر شئ قبل أن يغط في النوم شعر بها تقبلة وتخبرة إنها ستشتاق له
فتح عيونة وتحدث بجنون .. لااااا ي منة لااا استحالة تكوني ضحكتي عليا للمرة التانية
نزلت دموعة.....استحالة طب لييييييييييي
صرخ وبداء في تكسير المنزل وظل يتوعد لها إنه لن يرحمها هذة المرة سيثأر لكبريئة وكرامته لثاني مرة تقوم بخداعة بنفس الاسلوب وهو كالاحمق صدقها
كسر علي الباب هو حارس مراد عندما اتصل به ليخبرة بحالة مراد ترك كل شئ وجاء سريعا
جري علي علية ليجعلة يتوقف عن تدمير الشقة.... اهدي ي مراد في آية
نظر له بكسرة... كسرتني لتاني مرة وسابتني وهربت ضحكت عليا لتاني مرة وانا لتاني مرة صدقتها
تدخل بيتر الذي أتي وراء علي لكي يعرف مكان منة بيتر بصدمة... يعني إي منة مش معاك
عندما سمع صوتة احتدت عيونة وابعد علي وهجم علي بيتر وقام بمسكة من ملابسة...... هي فين ي حيوان اكيد انت عارف مكانها
ظل يضربة بالكمات في وجة وهو يقف كاصنم كل مايشغل بالة الان اين هي ومن قام بمنعها إذا من تكملة المكلمة إلا إزاي قام احد بإختطافها
ابعد علي وحارس مراد الشخصي مراد عن بيتر تحت استغراب علي من سكوت بيتر
نطق بيتر وعلامت الصدمة علي وجه.... منة اتخطفت
عم السكوت في المكان للحظات ليستوعب كل منهم تلك الحروف التي نطقها بيتر
نظروا إلي بعض ثم قطع ذالك الصمت مراد ... اتخطفت اكمل بشك ..وانت عرفت منين
مسح وجة ..... هي كلمتني من رقم في الشارع لسا بتكلمني لقيتها سكتت فجاءة كان حد كتم بوئها فضلت أنديها بس ما فيش رد بحسبها قدرت تهرب منك وانت مسكتها عشان كدا روحت لعلي عشان اعرف مكانكوا ولما وصلت تفجاءت انها مش هنا يعني دا التفسير الوحيد لأختفأها الغامض
رجع شعرة الكثيف إلي الخلف مفكرا أيعقل انها أتخطفت ام هي مجرد تمثلية لتستطيع الهرب منة وإذا تم خطفها من لدية مصلحة في خطفها ايعقل أن يكون احد أعدائة في السوق
مراد .... فين الرقم إلي كلمتك منة
بيتر ... اهو
مراد للحارس ... رعد الرقم دا تعرف هو فين بالظبط خلال عشر دقايق
رعد .. تأمر ي باشا
علي ... بتفكر في اي دلوقتي
مراد.... اكيد المكان إلي كلمته منة في كاميرات لازم نوصل له
بيتر بغضب.... احنا لسا هنستنا دا تقريبا بقالها ساعة يعني ممكن إلي خطفها دا يأذيها
صرخ مراد في وجة.... عندك حل تاني
مسح وجة بغضب فحلمة يتحقق الان قلبة يخبرة بأنها ليست بخير
ركل الكرسي بغضب فهو مكتوف الايدي ليستطيع أن يساعدها همس بألم.. لي هربتي لي
غمض عيونة ودعي ربة إن يحفظها حتي يصل لها...يااارب يااارب وحيات حبيبك النبي تحميها وترجعها ليا سليمة ياارب
عند مي صلو علي النبي
طرقع رقبتة(مين فاكر الراجل الصيني إلي في فول الصويا العظيم إلي دايما بيطرقع رقبتة 😂 الشخص دا طرقعها ذيو
بخليكوا تتصور الاحداث عشان نستمتع إي خدعة😂)
طرقع رقبتة وابتسم بشر وهو يري رعبها
(اخيرا الراجل الغامض بسلامته هيتكلم 😂)
وقام بإخراج مسدس من جيبة ..... بعشق الظلمة
انهي حديثة موجها مسدسة للمبة ثم اطلق النار لتصرخ منة من شدة الخوف
لاتعرف متي اقترب منها حيث قام بشد شعرها بقوة حتي كاد أن يخلعة بيده همس لها بفحيح افعي...... لسا بدري علي الصريخ
عند كوثر
اضأت انوار الصالة
فغمضت كوثر حتي تعتاد علي ضوء المكان
.... ممكن افهم كنتي فين لحد دلوقتي
ضحكت كوثر بسخرية .... ومن امتي الاهتمام دا
توجهت لها وشدتها من زراعها بقوة .... من النهاردا ي بنت حسين ممكن تعرفيني كنتي فين لحد نص الليل
كوثر ببرود... كنت بنتحر
ضغطت اكتر علي يدها..... كوثر انا مش بهزر
سحبت زراعها بقوة وتحدث ببرود.... ومين قالك إني بهزر ولو مش مصداقني روحي اسألي عشيق بنت جوزك
تحركت خطوة ولكن والدتها اوقفتها .... استني عندك
توقفت مكانها لتقف أمها أمامها.... انتي قصدك إي بكلامك دا
عقدت حاجبها مفكرا وقالت ببرود..... دلوقتي انتي بتسأليني عن الجزء الخاص بيا
وضعت يدها علي خدها مفكرة وقالت بكرة ... ولا علي الجزء الخاص بحبيبة قلبك
الأم... انتي مالك بتكلميني بقرف كدا لي ما تتعدلي وانتي بتكلميني
ابتسمت ببرود.... اسفين معليكي علي العموم اكيد انتي عاوزة تعرفي الجزء الخاص بحبيبة قلبك عشان كدا هقولك اتصلي بفلذة كبدك وهو هيقولك علي كل حاجة
شاورت له بيدها.... شاو بقا لاني هموت وأنام سلام
مسكت إيدها لتمنعها من الصعود...استني عندك إي حبيبة قلبك وفلذ كبدك دا علي أساس إني مش بحبك ذيهم
سحبت يدها بجمود... والله انتي أدري وتركتها مصدومة من تصرفاتها الغير مفهومة
عند منة استغفر الله العظيم واتوب اليه
كتم فمها وأجبرها علي الاستلقاء ليرمي جسدة عليها قيد يدها حتي تتوقف عن ضربة همس لها..... مش عاوزك تخافي انا مش هأذيكي
فتحت عيونها بصدمة من حديثة لتري الصدق في عينة هداءت حركتها..... أكمل بهمس مش عاوزك تهدي حركت جسمك قومي اكتر لان في كاميرا بتصور إلي بيحصل عشان كدا تطفيت النور
نظرت له بعيونها متسأله عن هويتة.... انا اسمي سيف ظابط في الشرطة وهساعدك عشان تخرجي من هنا بس الاول لازم تعملي ذي ما انا هقولت
هزت رأسها بالموافقة اتنهدت براحة فلقد استجاب الله لدعائها
قبل أن يخبرها بشئ سمعوا ضرب علي الباب ويقول حريق حريق
ابتعد عنها بضيق وقال بتمثيل..... شكلها ليلة نحس من اولها
فتح الباب اتصدم بفتاة مقنعة توجة مسدس نحوة ... لو اتحركت هفرغ الرصاص كلة فيك فاااهم
رمت عباية سمرا علي منة ..... ألبسي دي بسرعة
نظرت إلي سيف فغمض عيونة بمعني اعملي ذي ما بتقول فصرخت المقنعة... مستنية إي ألبسي بسرعة ولا انتي عجبك الوضع
لبست بسرعة ووقفت بجانب تلك المقنعة ونظرت لسيف بخوف فطمنها بنظراتة
نظرت المقنعة لمنة ... انتي كويسة لحق يعمل فيكي حاجة
هزت رأسها بالنفي ودموعها لا تريد أن تتوقف عن الهبوط
اتنهدت المقنعة براحة لأنها وصلت بالوقت المناسب
استغل سيف انشغلها بمنة وقام بضرب يدها ليقع المسدس علي الارض ويقوم بإلتقاطة ويصوبة بإتجاها تتطلع إلي عيونها الشرسة وقال بصرامة .. انتي مين وعاوزة منها إي
جعلت منة خلف ظهرها لكي تحميها..... أنا هنا عشان احميها من أشكالك
وفجاءة قامت برش ببخاخ فلفل في وجة أخرجتة من جيبها فهي دائما تحتفظ به حتي تحمي نفسها
منة بخوف... إي إلي عملتية دا
المقنعة بصرامة.....إي خايفة علية اوعي تكوني هنا بمزاجك وانا إلي فهمة غلط
هزت منة رأسها بالنفي... لا والله انا هنا مجبورة
المقنعة بحدة .. اومال لي بتدفعي عنة لي
منة ...عشان هو كمان كان بيساعدني
برغم إنة كام يتألم ولا يستطيع رأية شئ ولكنة عزم علي أن يرا وجة صاحبة العيون النارية عيونها الواسعة المرسومة بكحل عربي بريق عيونها الشرس يعطي للون عينيها البني بريق خاص
شد القناع ليظهر وجها صرخت به .. انت مجنون أسرعت بربط القناع وسحبت يد منة ... لازم اخرك من هنا قبل ما يلاحظوا نظرت الي يوسف بضيق.. اكيد الاستاذ هيقدر يساعد نفسة
خرجت سريعا ممسكة يد منه لتنقذها من ذالك الكابوس
اما سيف وقف محلة مسحور بجملها برغم انه لم يري وجهها إلي ثواني معدودة ولكنها خطفت قلبة ببشرتها القمحاوية وعيونها الشرسة وملامحها الحادة وبشخصيتها القوية ولكن يبقي السؤال من تلك الفتاة وماذا تفعل هنا هي بتأكيد واحدة من ذالك المكانة لانة يحفظ هذا المكان جيدا فهو دائم التواجد هنا بحكم شغلة وحكم مزاجة مسح عيونة وابتسم فابن الزياد قد وقع أخيرا في غرام فتاة مجهولة لا يعرف عنها غير تلك العيون التي لتأكيد ستأرق منامة
عند مراد
بيتر بضيق... انا مش هستنا اكتر من كدا أنا هنزل ادور عليها
مراد ببرود.. محدش ماسكك
دخل رعد حارس مراد..... مراد بية كل المعلومات جاهزة مع حضرتك وحددنا موقع مدام منة وهي
سكت عن الحديث
مراد وبيتر في نفس اللحظه... انطق هي فين
رعد..... بيت دعارة في منطقة ......
نظر كلنا من بيتر ومراد لبعضهم . بيت إي
عقد بيتر حاجبية... وانت إزاي قدرت تعرف كل المعلومات ي في نص ساعة
جري مراد... مش وقتك انت ما سمعتش قال ليك إي
توجه الكل إلي المكان الموجود بة منة
عندما وصلوا وجدوا الجميع خارجين بيجروا من العمارة المتواجد به بيت الدعارة
بيتر بقلق ..معقول حصل كابسة
جري مراد لفوق ذي المجنون وزعق للكل قبل حرية ... محدش فيكوا يتحرك من هنا فاهمين
بيتر بغضب .. يعني إي حاول الصعود منعة رعد وعلي
بيتر .. ابعدوا عني
رعد بهدواء... مستر بيتر لو سمحت دي أوامر وماينفعش نخلفها
ضرب الارض بغضب لعجزة عن الصعود وظل ينظر للوجوة
كلما يقترب من المكان قلبة يألمة يخاف أن يجدها
غمض عينة بوجع فهو حتي لا يستطيع أن يتخيل ذالك
دخل المكان وجد دخان متصاعد والجميع يهرب خوفا من الموت
دي الرعب في قلبة أكثر وظل يبحث بالغرف حتي استطدم بسيف
عقد سيف حاجبة..... مراد بتعمل اي هنا
مراد ... سيف
استوب ي حلوين
بكرر اعتذاري عن التاخير
تفتكروا مين المقنعة وإي علاقة سيف بمراد
وهل منة هتقابل مراد ولا لأ
كنت عاوزة اعرف منكوا هي الاحداث متلغبطة مش مرتبطة ببعض يعني انتو تايهين ولا إي النظام


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close