اخر الروايات

رواية جرحتني اختي الحلقة الثانية 2 - دودا حودا


رواية جرحتني اختي الحلقة الثانية 2- دودا حودا






نجوي :احمد عيب مينفعش كده
احمد :انا اي اللي حصلي اي اللي بقوله ده انا اسف ودخل الاوضه طلع القميص لقاه الزار مقطوع ساب القميص علي السرير ودخل البلكونه اتصل ب ياسمين
احمد :ياسمين انتي مش طلعتي ليا لبس ليه قبل ما تنزلي
ياسمين :اسفه والله كنت متاخره اوي
احمد :اه مهو شغلك أهم مني
ياسمين :انت بتقول اي يا احمد مافيش حاجه اهم منك طبعا بس اي طريقه كلامك دي
احمد :مافيش يا ياسمين بس عايز احس اني رقم واحد في حياتك
ياسمين :انت فعلا رقم واحد في حياتي والله حقك عليا مش هنزل تاني الا لما احضرلك حاجتك
احمد :ماشي يا حبيبتي وقفل السكه لقاه نجوي ماسكه القميص
نجوي : فضلت ادور علي زرار نفس اللون والله لحد ما لقيت
احمد :وتعبتي نفسك ليه
نجوي :تعبك راحه ياريت كل التعب كده
احمد :صبري ده عبيط
نجوي : وليه السيره دي بس انا اصلا مكنتش بحب صبري كان نفسي في واحد يحبني من قلبه وانا كمان اكون بحبه واحد احس بيه
احمد : نجوي بعد اذنك عندي شغل ودخل لبس وراح شغله وهو في العربيه بقي يكلم نفسه احمد فوق كده نجوي دي لازم تمشي دي مش سهله خالص وكده بيتك هيتخرب وانا بحب يا سمين وهي كويسه معايا ومش علشان قميص نسيت الزرار بتاعه يعني ونجوي دي لازم تمشي وخلص شغل روح البيت وكانت ياسمين في البيت
ياسمين : احمد تعالي بص نجوي عملت اي
احمد :مساء الخير عملت اي
ياسمين :جيت لقيتها عامله كل الاكل اللي انت بتحبه
احمد :الله بط ده انا نفسي في اوي تصدقي يا نجوي بقالي اكتر من شهرين بقول لأختك نفسي فيه
ياسمين :مانت عارف ياحبيبي مش بحب ريحته
نجوي :قولوا بس بتحبه تعملوا اكل اي وانا اعمله ليكم دي ياسمين حبيبتي اوي وعنيها كانت في عين احمد راح داخل الاوضه
احمد :اوووووف فيه اي بقي
ودخلت يا سمين
ياسمين :مالك يا احمد فيك اي
احمد :ياسمين انا عايز تفهمي كلامي صح
ياسمين :خير فيه اي
احمد :اختك لازم ترجع بيت بابكي
ياسمين :اي اللي بتقولو ده عايز اقول لاختي امشي
احمد :ياسمين ارجوكي انتي عارفه اني بحب اهلك اوي بس يا حبيبتي عايز تفهمي كلامي الشيطان شاطر واحنا بنقعد لوحدنا ولازم نبعد النار عن البنزين
ياسمين :انت بتقول اي انا لو شكيت في الدنيا كلها عمري ما اشك فيك ولا أشك في نجوي
احمد :انا مقولتش كده بس
ياسمين :احمد انا مش هقول لاختي امشي وعيب كلامك ده
احمد :طيب اقعدي بس انا مقصدتش تزعلي مني
ياسمين :خلاص يا احمد ويلا بقي علشان عيب كده وسبته وخرجت
احمد :يارب اعمل اي بس هي مش قادره تفهم وخرجت
نجوي :مالك يا ياسمين
ياسمين ابدا يا حبيبتي
نجوي :لو انا عامله ازعاج لاحمد هروح لبابا
ياسمين :لا لا والله احمد مبسوط اوي انك هنا بس لازم تعرفي بابا وماما
نجوي :قولت لماما وقالتلي تعالي قولتها هريح نفسي شويه. بعدين اجي
ياسمين :تمام كده يلا ناكل وبعدين نخرج
نجوي :بجد هنخرج انا مخنوقه اوي
ياسمين. :ايوه يلا يا حبيبتي احمد يا احمد يلا يا حبيبي الاكل جاهز وقعد ياكل
ياسمين : هعملك الزرار علشان تلبس القميص بعد ما ناكل
احمد :لا والله بتتكلمي بجد
ياسمين :مالك بتتكلم كده ليه
احمد :هو حضرتك مخدتش بالك اني كنت لابس القميص
ياسمين :كنت لبسه امتي اه صح لبسته وهو ناقص زرار
احمد :لا نجوي ركبت زرار مش بقولك بقيت اخر حاجه في حياتك وبعدين اللبس القميص اروح فين
ياسمين :هنخرج
نجوي :ده بعد اذنك طبعا
احمد :لا اذن اي بقي مهو انا مفاتيح في ايد اختك تاخد راي ازاي
ياسمين :اي الكلام الاهبل ده
احمد :اهبل والله راجع من شغلي المفروض تقولي يلا فا انا يلا
ياسمين ؛احمد من امتي وانت بتتكلم كده معايا
احمد :بلاقرف بقي يا شيخه وساب البيت ونزل
نجوي :هو فيه اي احمد مالو
ياسمين ؛كانت بتحاول تمسك دموعها لاكن مش عرفت
نجوي :اهدي بس اهدي معلش وعدا ٣ساعات والباب خبط فتحت نجوي وكانت ياسمين جنبها كان احمد وماسك ورد
نجوي :فينك يا احمد مس بترد علي موبيلك ليه ايوه يا عم جايب ورد تصلحها بيه
احمد :بس الورد ده مش ل ياسمين ده ليكي انتي يا نجوي
ياسمين :انت بتقول اي مش فاهمه
يتبع
تعليقات كتير وشير من الصفحه وهنزل الجزء الجديد عالطو



تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close